Monday, June 24, 2013

Minu hommikusöök:kohupiima, maasikate ja kookosrasvaga riisikoogikesed


Mida söön mina hommikul, kui kaerahelbeputru süia enam ei saa? Pean tunnistama, et minu elu pole üldse kurvemaks läinud ses suhtes, pigem olen avastanud hoopis maitsvamad hommikused naudingud.
Sobib ideaalselt ka igasuguste ebatervislike kookide/tortide asemel. Vend tõi eile jälle ühe tordi koju, mis oli ebameeldivalt magus ja koostisainete lugemine võttis silme ees kirjuks. Jätsin söömata, kuid maitsesin ja mõistsin, et minu organism ei vaja sellist  suurt kogust suhkrut ja muust rämpsust koosnevat torditükki. Olen  nii ära harjunud naturaalse toiduga, et tunnen kohe, kui suur vahe on poest ostetud  ja minu enda valmistatud küpsetistel. 
Teadlased on korduvalt tõestanud, et poes müüdav suhkru- ja rasvarikas "maitsev" toit tekitab sõltuvust, mis on sarnane kokaiini-, nikotiini-, alkoholisõluvusele.  See seletab ka selle, miks niipalju inimesi on ikka ülekaalus hoolimata sellest, et nad on korduvalt proovinud erinevaid meetodeid ülekaalust vabanemiseks. 
Usun siiralt, et palju on kinni selles, mida me sööme iga päev. Olen palju mõelnud, et mida soovitada inimestele, kes on hädas ülekaaluga, kuid väga raske on muutusi ellu viia. Minu esimene soovitus: poes loe toiduainete silte. LOE, millest koosnevad toiduained, mida sa sööd iga päev. Sa oled see, mis sööd, seega mõtle hoolikalt, kas sa ikka tahad osta toiduaineid, mille koostisainete nimesidki on keeruline kokku lugeda. 
Kinnitan, et tervislik toit=maitsev toit ja kes ei usu, siis miks mitte proovida seda lihtsalt retsepti.

Koostis:
riiskoogikesed
värsked maasikad
vanilli kohupiim
kookosrasva

Kuidas teha: Kõigepealt määrin õrna kihi kvaliteetset kookosrasva riisikoogikese peale, siis kohupiima ja lõpuks värsked maasikad. Naudi!

No comments:

Post a Comment